godnatt

Jag ska alldeles strax sova, men först tänkte jag berätta lite vad jag & älsklingen gjorde.
Kom till han vid kvart över fem ungefär. Då så gick vi & köpte lite godis & dricka på det. Sen hyrde vi en film och gick hem till han & såg på film & bara myste. Sen så gick vi ut & spelade fotboll och sen gick vi in & bara låg i hans säng & prata! Sen skulle jag hem. Vi såg mest på film. Kom hem vid kvart över åtta typ. När jag kom hem så fikade jag lite & kollade på tv. Åh, min pojkvän är så underbar! Det värmde verkligen i hjärtat när jag träffade älsklingen, var ungefär 2 veckor sen sist. Så det var skönt att få träffa han igen!
Men nu ska jag ta & sova. Skriver mer imorn

Kommentarer
Postat av: elin forsman

har en blogg nu :)

2011-04-13 @ 21:24:26
URL: http://eliinforsman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0